Vidi niže, upoznaj čudesan svijet komunikacije. Slobodno razgledaj jer tu ćeš sve nogom zagaziti. Sigurno su ti neke stvari poznate. Možda već imaš i impresivno znanje. No, s nama ćeš ga jako produbiti i pretvoriti običnu teoriju u odlične rezultate. Vjerujemo u tebe! I nikada ti nećemo reći – nemoj talasati. Dapače.
Tko želi postići svoje poslovne ciljeve, prije svega mora imati učinkovitu komunikaciju. Onu internu, a pogotovo komunikaciju prema van. Kako izgleda proces planiranja, organizacije i kontroliranja komunikacijskih aktivnosti unutar i izvan organizacije, najbolje je vidjeti uživo, osjetiti na svojoj koži, tipkati na svojoj tipkovnici. Iza nas su desetljeća iskustva u svim aspektima komunikacijskog menadžmenta pa ćeš s nama lako zadovoljiti svoju glad za slatkim znanjem.
Izgradnja i održavanje pozitivnih odnosa između organizacije i njezine publike, da, definicija je toliko jasna. Stvarnost nije. Ne postoji šablona po kojoj radimo jer svaki klijent i svaki projekt zahtjeva nova znanja. Ipak, dugogodišnje iskustvo garantira da će iz Val grupe izaći samo onaj sadržaj iza kojeg čvrsto stojimo. Naš pristup, vidjet ćeš, temeljimo na pravilnoj procjeni ciljane skupine kojoj se obraćamo, prilagodbi sadržaja različitim medijima te stalnoj analizi postignutog. I kavi.
Ako ti odmah pada napamet lobiranje, bravo. Ali javni poslovi obuhvaćaju i detektiranje i uključivanje različitih dionika na svim razinama vlasti, upravljanje krizama, plasman tema na dnevni red, provođenje istraživanja i kampanja. Od političkih kampanja, preko turizma, hrane i pića, farmaceutike i zdravstvene zaštite, energije i okoliša, medija i telekoma, nema s kim nismo radili bar nešto. Zato dobro razumijemo procese i odnose na svim razinama, pa ako želiš znati više, znaš što ti je činiti.
Ovdje je sva pažnja na izgradnji i održavanju brenda, bilo proizvoda, lokalne usluge ili, zašto ne, međugalaktičke organizacije. To uključuje identitet, pozicioniranje, logotip, ime, zapravo sve što stvara emocionalnu vezu s potrošačima. Kako bi ta veza bila čvršća od onih obiteljskih u blagdansko vrijeme, odnosno brendovi dovoljno jaki za sve što nosi sutra, aktivnosti se grade s obzirom na kontekst u kojima brend živi. Zato je jedino bitno… ups, skoro smo sad napisali tu veliku tajnu.
Evo je, među nama. Živi na mjestima poput tražilica, društvenih medija, e-maila, portala i ostalih online platformi. Fokusira se na ciljane kampanje, analizu podataka i najvažnije – interakciju. Danas, kada i tvoja baka posjećuje internet, svaka je interakcija prilika za stvaranje emocionalne veze s brendom. Ovaj je oblik komunikacije dao puno alata za razvoj brendova i mogućnosti za eksperimentiranjem. Ne, ne to eksperimentiranje. Više kao drugačiji pristup rješavanju komunikacijskih zadataka.
Organizacija je, priča se, pola posla. Mi kažemo i druga polovica. Poslovne konferencije, seminari, edukacije, promocije proizvoda i svi ostali poslovni i/ili društveni događaji poznatiji pod svjetskim imenom – eventi. Svatko tko je ikada probao organizirati poštenu zabavu, tulum ili party znaju kako i najsitniji detalji utječu na sveukupni dojam. Provjereni dobavljači i učinkovito upravljanje resursima tek su dva ključa koja otvaraju vrata imena Event Za Pamćenje. Ostale ćeš dobiti kod nas.