Komunikacija je naš posao, strast i misija.

#OblikujemoKomunikaciju
Strateški projekti

Aktivno sudjelujemo u svim važnim debatama našeg društva, bilo da se radi o pitanju klime, energetike ili ljudskih prava. Kladimo se na znanje u koje predano nastavljamo ulagati.

Peto veliko godišnje istraživanje Val grupe o stavovima, uvjerenjima, strahovima i očekivanjima hrvatskih građana.

ODRADILI SMO

78% poduzetnika ističe da ih ulaganje Mastercarda u razvoj poduzetnika potiče na korištenje proizvoda/usluga.

Sve ponuđene dionice prodane su po maksimalnoj cijeni te je trajno podignut interes oko branda.

Manifestaciju je posjetilo 30.000 ljudi kroz 5 dana, dok je Internet stranica manifestacije privukla gotovo 80.000 korisnika.

Otvorenje je pratilo preko 235 akreditiranih predstavnika medija, od čega više od 70 predstavnika stranih medija iz 15 država.

Novi terminal ponio je titulu zračne luke s najvećim unapređenjem u Europi (2017.) te najbolje zračne luke u Europi s 2 do 5 milijuna putnika godišnje (2018. – 2020.).

CRO Race iz godine u godinu bilježi sve veću praćenost domaćih i stranih medija pa je dosad zabilježeno 9.500 objava.

BLOG

Kako izgleda dobra božićna reklama? Isto kao i obična, ako nas pitate. Samo blješti jače nego inače i miriše na cimet. Onda, postoji li recept za dobru reklamu?

Od malih nogu svi nas uče kako će nas dobre ocjene dovesti do vrhunskog fakulteta koji će nam zauzvrat osigurati najbolji posao. Ako uspijemo, život će nam biti dobar, u protivnom…

Neprekidno učenje najvažniji je alat dobrog PR-ovca. Učimo o trendovima, ekonomiji, politici, okolnostima… I nikada ne bismo trebali stati.