Ema Huskić

Starija savjetnica – voditeljica tima

Ema svoj poslovni put započinje na RTL Televiziji, još za vrijeme studija na FPZG-u gdje 2010. završava diplomski studij novinarstva, smjer televizije i PR-a. Odrađujući praksu u RTL-ovoj redakciji, uviđa da novinarstvo nije ono čime se želi baviti, ali joj se pruža prilika da se okuša u programskom istraživanju, a zatim svoj televizijski put nastavlja u odjelu prodaje. Tamo ostaje 10 godina, najprije na poziciji Sales executivea, a potom kao Sales manager za sponzorstva i specijalne projekte gdje je odgovorna za tim i cjelokupne prihode odjela sponzorstava. Sudjeluje i na sastancima Uprave i doprinosi razvojnoj strategiji, a istovremenom je zadužena i za hospitality management. Nama se pridružila 2018. i preuzela brigu o jednom od najvećih klijenata Mastercardu, a svojim specifičnim medijskim znanjem doprinosi i na drugim projektima agencije. Kolege kažu da je stroga, ali pravedna te pedantna i organizirana. U slobodno vrijeme pohodi festivale i koncerte, kampira i planinari te se povremeno bavi jogom. Voli društvo i finu hranu, a još uvijek sanja da će jednog dana izdati svoju knjigu.

Odradili smo

78% poduzetnika ističe da ih ulaganje Mastercarda u razvoj poduzetnika potiče na korištenje proizvoda/usluga.

Sve ponuđene dionice prodane su po maksimalnoj cijeni te je trajno podignut interes oko branda.

Manifestaciju je posjetilo 30.000 ljudi kroz 5 dana, dok je Internet stranica manifestacije privukla gotovo 80.000 korisnika.

CRO Race iz godine u godinu bilježi sve veću praćenost domaćih i stranih medija pa je dosad zabilježeno 9.500 objava.

Novi terminal ponio je titulu zračne luke s najvećim unapređenjem u Europi (2017.) te najbolje zračne luke u Europi s 2 do 5 milijuna putnika godišnje (2018. – 2020.).

Otvorenje je pratilo preko 235 akreditiranih predstavnika medija, od čega više od 70 predstavnika stranih medija iz 15 država.