Neizvjesnost epidemiološke situacije
Dani piva Karlovac najveća su pivska manifestacija u Hrvatskoj. Održavaju se od 1984. godine i postali su jedan od nositelja identiteta Karlovca kao grada susreta. Zbog epidemije korona virusa, 2020. godine Dani piva nisu održani pa je nastavak kontinuiteta bio važan za lokalnu zajednicu. Istovremeno, situacija s epidemijom još uvijek je bila neizvjesna i vrlo nezahvalna za planiranje događanja, posebice uz promjenjivost smjernica Nacionalnog stožera civilne zaštite RH i preporuka HZJZ-a.
Pravovremena, umirujuća i pristupačna komunikacija
Dani piva izuzetno su važni za Karlovčane, turističku ponudu i image grada. Stoga je bilo važno održati manifestaciju, a pravovremena, umirujuća i pristupačna komunikaciju nametnula se kao rješenje za prevladavanje izazova. Za komunikaciju smo koristili alate u skladu s potrebama ciljnih skupina. Jedan dio komunikacije bio je usmjeren prema ugostiteljima, drugi dio na informiranje i objašnjavanje sigurnosnih protokola, a treći za najavu izvođača i popratnih tematskih aktivnosti.
Društvene mreže koristili smo za izravnu komunikaciju s posjetiteljima, a za lokalne medije ciljano pripremali objave vezane uz pregled sadržaja. Kroz press konferencije, plasiranje tema, intervjue s predstavnicima organizatora držali smo kontinuitet u komunikaciji i podizali interes za manifestaciju. Redovite objave, dosljedno korištenje vizualnih elemenata, prilagodba copyja publici kojoj se obraća te objavljivanje svih važnih i relevantnih informacija pokazali su se kao pravi put za izgradnju povjerenja.
30.000 ljudi posjetilo je manifestaciju kroz 5 dana
Rezultati projekta premašili su očekivanja, a ciljevi postavljeni na početku manifestacije ispunjeni. Manifestaciju je posjetilo 30.000 ljudi kroz 5 dana, dok je Internet stranica manifestacije privukla gotovo 80.000 korisnika. Broj pratitelja na Facebook stranici porastao je za 55%, a na Instagramu za 75%. Promet ugostiteljskih objekata porastao je za četiri puta u odnosu na tjedan prije manifestacije, a računi su u prosjeku bili veći za 35%. U tri mjeseca zabilježeno je i gotovo 200 medijskih objava u lokalnim i nacionalnim medijima.