Izvor: Agencijsko bilo 2022, Lider
U vremenu stalnih promjena i prilagođavanja u kojem živimo i poslujemo zadnjih nekoliko godina, razvoj umjetne inteligencije i biotehnologije dodatno nas suočava s najvećim izazovima u povijesti čovječanstva.
Spajanje informatičke tehnologije i biotehnologije čovječanstvu daje moć u potpunosti redefinirati život kakav smo do sada poznavali pa tako već danas govorimo o zaustavljanju starenja, produljenju životnog vijeka, samovozećim automobilima…
Agilna organizacija
To je kontekst vremena u kojem živimo i ako, bilo kao pojedinac, javni sektor, korporacija ili država želimo sudjelovati u debati o budućnosti čovječanstva, moramo dobro razumjeti pozitivne i negativne implikacije brzog napretka na sve aspekte našeg života. U debati nominalno mogu sudjelovati svi, no vrlo često uključuju se oni s nepotpunim ili netočnim informacijama ili oni s manipulativnim namjerama.
Prije dvije godine, odlučili smo se kladiti na znanje i aktivno sudjelovati u svim važnim debatama našeg društva, bilo da se radi o pitanju novih tehnologija, klime, energetike ili ljudskih prava.
Dvadeset godina iskustva savjetovanja u upravljanju komunikacijom na dobrobit svih, za više od 400 klijenata, uz osvojene brojne domaće i međunarodne nagrade naša su najveća snaga, ali i potvrda da znamo u okolnostima stalnih promjena graditi vrijednost brenda za sve njegove dionike, i za zaposlenike i za širu zajednicu.
Rezultati iza nas, ali i brojni primjeri u ovih nekoliko godina pandemije, potvrđuju da najveću moć upravljanja u promjenama imaju jasna poruka i vizija. Komunikacijom oblikujemo našu stvarnost, a mi smo oni koji joj znaju dati prave temelje, oblik i strukturu.
Zato smo se u posljednjih godinu dana transformirali iz klasične PR agencije u grupu specijaliziranih i međusobno povezanih agencija koje mogu odgovoriti u svim komunikacijskim formatima na aktualne izazove klijenata, od poslovne zajednice do javnog sektora, regionalne i lokalne samouprave, neprofitne organizacije i šire javnosti. Postali smo puno agilnija organizacija koja pruža 360-pristup – VAL GRUPA.
Najtočniji doživljaj stvarnosti
Zadatak Val grupe promptno je reagirati na sve što stvarnost postavlja pred nas. Prepoznati stvarnost koja dolazi, razumjeti tektonske pomake koji se događaju u tkivu svijeta koji nas okružuje i biti korak prije trendova. Usmjeravati svoje poslovanje, svoje klijente i svoje zaposlenike prema najboljem rješavanju izazova koji nas tek očekuju i koje mnogi još ne vide. Naša su rješenja integrirana te sadrže jasnoću i viziju kroz sve članice grupe: Jedinicu u području upravljanja brendom i digitalnom komunikacijom, Produkt u području iskustvenog marketinga, Alpheus u području javnih poslova te Val grupu u području komunikacijskog menadžmenta.
Novi identitet koji vam ovdje predstavljamo podrška je našoj novoj ulozi oblikovatelja stvarnosti, ključnih savjetnika koji razumiju bitne elemente svijeta i stvarnosti koju živimo te u svakom trenutku mogu ponuditi najtočniji doživljaj te stvarnosti, neovisno o temi, zadatku, ulozima ili formatu komunikacije. Razumijevanje trenutka i sutrašnjice te znanje kao ključan resurs savjetnika preuzimaju primat nad estetikom i dopadljivosti u komunikaciji.
Nina Išek Međugorac, izvršna direktorica Val grupe