Naš su USP jasnoća i vizija, a njih ne možemo prodavati bez znanja

U posljednjih godinu dana transformirali smo se iz klasične PR agencije u grupu specijaliziranih i međusobno povezanih agencija. Postali smo mnogo agilnija organizacija koja pruža 360-pristup – Val grupa.

Izvor: Agencijsko bilo 2022, Lider

U vremenu stalnih promjena i prilagođavanja u kojem živimo i poslujemo zadnjih nekoliko godina, razvoj umjetne inteligencije i biotehnologije dodatno nas suočava s najvećim izazovima u povijesti čovječanstva.

Spajanje informatičke tehnologije i biotehnologije čovječanstvu daje moć u potpunosti redefinirati život kakav smo do sada poznavali pa tako već danas govorimo o zaustavljanju starenja,  produljenju životnog vijeka, samovozećim automobilima…

Agilna organizacija

To je kontekst vremena u kojem živimo i ako, bilo kao pojedinac, javni sektor, korporacija ili država želimo sudjelovati u debati o budućnosti čovječanstva, moramo dobro razumjeti pozitivne i negativne implikacije brzog napretka na sve aspekte našeg života. U debati nominalno mogu sudjelovati svi, no vrlo često uključuju se oni s nepotpunim ili netočnim informacijama ili oni s manipulativnim namjerama.

Prije dvije godine, odlučili smo se kladiti na znanje i aktivno sudjelovati u svim važnim debatama našeg društva, bilo da se radi o pitanju novih tehnologija, klime, energetike ili ljudskih prava.

Dvadeset godina iskustva savjetovanja u upravljanju komunikacijom na dobrobit svih, za više od 400 klijenata, uz osvojene brojne domaće i međunarodne nagrade naša su najveća snaga, ali i potvrda da znamo u okolnostima stalnih promjena graditi vrijednost brenda za sve njegove dionike, i za zaposlenike i za širu zajednicu.

Rezultati iza nas, ali i brojni primjeri u ovih nekoliko godina pandemije, potvrđuju da najveću moć upravljanja u promjenama imaju jasna poruka i vizija. Komunikacijom oblikujemo našu stvarnost, a mi smo oni koji joj znaju dati prave temelje, oblik i strukturu.

Zato smo se u posljednjih godinu dana transformirali iz klasične PR agencije u grupu specijaliziranih i međusobno povezanih agencija koje mogu odgovoriti u svim komunikacijskim formatima na  aktualne izazove klijenata, od poslovne zajednice do javnog sektora, regionalne i lokalne samouprave, neprofitne organizacije i šire javnosti. Postali smo puno agilnija organizacija koja pruža 360-pristup –   VAL GRUPA.

Najtočniji doživljaj stvarnosti

Zadatak Val grupe promptno je reagirati na sve što stvarnost postavlja pred nas. Prepoznati stvarnost koja dolazi, razumjeti tektonske pomake koji se događaju u tkivu svijeta koji nas okružuje i biti korak prije trendova. Usmjeravati svoje poslovanje, svoje klijente i svoje zaposlenike prema najboljem rješavanju izazova koji nas tek očekuju i koje mnogi još ne vide. Naša su rješenja  integrirana te sadrže jasnoću i viziju kroz sve članice grupe: Jedinicu u području upravljanja brendom i digitalnom komunikacijom, Produkt u području iskustvenog marketinga, Alpheus u području javnih poslova te Val grupu u području komunikacijskog menadžmenta.

Novi identitet koji vam ovdje predstavljamo podrška je našoj novoj ulozi oblikovatelja stvarnosti, ključnih savjetnika koji razumiju bitne elemente svijeta i stvarnosti koju živimo te u svakom trenutku mogu ponuditi najtočniji doživljaj te stvarnosti, neovisno o temi, zadatku, ulozima ili formatu komunikacije. Razumijevanje trenutka i sutrašnjice te znanje kao ključan resurs savjetnika preuzimaju primat nad estetikom i dopadljivosti u komunikaciji.

Nina Išek Međugorac, izvršna direktorica Val grupe

Odradili smo

78% poduzetnika ističe da ih ulaganje Mastercarda u razvoj poduzetnika potiče na korištenje proizvoda/usluga.

Sve ponuđene dionice prodane su po maksimalnoj cijeni te je trajno podignut interes oko branda.

Manifestaciju je posjetilo 30.000 ljudi kroz 5 dana, dok je Internet stranica manifestacije privukla gotovo 80.000 korisnika.

CRO Race iz godine u godinu bilježi sve veću praćenost domaćih i stranih medija pa je dosad zabilježeno 9.500 objava.

Novi terminal ponio je titulu zračne luke s najvećim unapređenjem u Europi (2017.) te najbolje zračne luke u Europi s 2 do 5 milijuna putnika godišnje (2018. – 2020.).

Otvorenje je pratilo preko 235 akreditiranih predstavnika medija, od čega više od 70 predstavnika stranih medija iz 15 država.