Zbog porasta populizma i autoritarizma, socijalne nesigurnosti, klimatskih promjena i narušenoga mentalnog zdravlja od komunikatora se očekuje da budu strateška funkcija koja donosi jasnoću, ali i veću sigurnost i prediktivnu vrijednost u odlukama kompanija koje žele izgraditi dugoročan odnos i povjerenje sa svim dionicima.
Pred nama je vrijeme u kojem kao industrija trebamo redefinirati ulogu komunikacije iz taktičke disciplinu u stratešku te slaviti izvrsnost koja se ogleda u cjeloživotnom učenju, hrabrosti za nove komunikacijske koncepte i menadžerske vještine. Svjesni velikih izazova vremena, dvadesetu godinu poslovanja u Val grupi iskoristili smo za temeljitu reorganizaciju, pa smo tako postavili agilniju organizacijsku strukturu s multidisciplinarnim timovima koji zajedno mogu odgovoriti na najizazovnije probleme naših klijenata.
Ulaganje u znanje kod nas nije aktivnost, već sastavni dio posla. To je ključna vrijednost koja nas izdvaja od ostalih na tržištu. Društvena odgovornost dio je našeg DNK-a, već je petu godinu naš rezultat na indeksu DOP-a 100 posto.
Svjesni smo da za sve više pitanja društvene elite nemaju dovoljno znanja, zato smo neka pitanja počeli otvarati u sklopu autorskih projekata. Jedan je od najvećih drugo izdanje HealthComm Foruma, kojim pokrećemo razgovor o novom društvenom ugovoru u zdravstvu. Nastavljamo svoje veliko godišnje istraživanje ‘Nulti kvadrant’ (ove godine četvrto godišnje izdanje), a sljedeće godine počet ćemo se baviti pitanjima održivog turizma u RH.
Tekst je objavljeno u Liderovom specijalu PR odnosi s javnošću, 10. studenog 2023.
Nina Išek Međugorac, izvršna direktorica i članica uprave