Svrha i cilj edukacije
Svrha mentorskog programa Gen V koji za studente provodi Val grupa, agencija za komunikacijski menadžment, jest oblikovanje kompetentnih profesionalaca u područjima odnosa s javnošću, javnih poslova, event menadžmenta, razvoja brenda i digitalnog marketinga. Edukacija je zasnovana na trogodišnjem mentorskom programu s ciljem nadogradnje teorijskih znanja studentima kroz praktično iskustvo, omogućujući im da razviju kritičko razmišljanje, inovativnost i profesionalne vještine.
Kome je namijenjena edukacija?
Mentorski program Val grupe usmjeren je prema studentima druge godine Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu (smjer politologija i novinarstvo) i Fakulteta hrvatskih studija koji pokazuju interes za unapređenje svojih vještina i znanja u navedenim područjima.
O mentorskom programu Val grupe
Program edukacije kombinira teorijsku nastavu i praktične radionice, mentoriranje od stručnjaka Val grupe i njezinih partnerskih agencija (Val grupa, Alpheus, Jedinica i Produkt). Edukacija obuhvaća segmente odnosa s javnošću, javnih poslova, brendinga, digitalnog marketinga te event i iskustvenog marketinga.
Mentorski program strukturiran je kako bi se studentima omogućila sveobuhvatna edukacija kroz tri godine. U prvoj godini mentorskog programa, studenti se upoznaju s osnovama odnosa s javnošću, javnih poslova i marketinga kroz teorijske i praktične radionice. U drugoj godini, odabrani studenti dobivaju priliku za plaćenu praksu unutar Val grupe, gdje će raditi na stvarnim projektima pod vodstvom iskusnih mentora, stječući tako praktične vještine i znanja. U trećoj godini, najistaknutiji studenti uključuju se u dugoročnu praksu, s potencijalom za zaposlenje ili preporuke za posao, omogućujući im dublje uranjanje u profesionalni svijet komunikacija i marketinga.
Tko se može prijaviti za program?
Prijaviti se mogu studenti druge godine studija Fakulteta političkih znanosti i Fakulteta hrvatskih studija koji su motivirani za stjecanje praktičnih znanja i vještina u područjima koja pokriva mentorski program. Prijava uključuje slanje životopisa i motivacijskog pisma putem obrasca na valgrupa.hr, u kojem kandidati obrazlažu svoj interes i očekivane koristi od sudjelovanja u programu, a prijave će se slati nakon što predstavnici Val grupe održe na odabranim fakultetima i smjerovima uvodno predavanje na kojem će im se pobliže objasniti djelokrug agencije.
Kriteriji odabira
Studenti će za sudjelovanje u mentorskom programu biti odabrani od strane stručne komisije koju čine četiri predstavnika Val grupe (po jedan predstavnik svake od specijaliziranih agencija) na temelju kvalitete njihovih prijava, motivacije i potencijala za doprinos u područjima obuhvaćenim programom. Nakon odabranih radionica koje su sastavni dio prve godine mentorskog programa, studenti će dobiti zadatak na osnovu kojeg će se vršiti daljnja selekcija za praksu i mentorstvo.
Struktura programa
1. godina mentorskog programa:
- Prosinac 2024. – siječanj 2025. – prijave zainteresiranih studenata
- Veljača 2025. – prva radionica (odnosi s javnošću i javne politike) i druga radionica (iskustveni marketing, brand building i digitalni marketing) uz selekcijski zadatak
- Travanj i svibanj 2024. – selekcija najboljih radova i grupiranje studenata prema interesnim područjima
OČEKIVANI ISHODI
- Upoznati se s primjenom svih grana komunikacijskog menadžmenta u poslovnom okruženju
- Identificirati različite oblike komunikacija i usporediti značajke komunikacije u različitim društvenim kontekstima
- Izraditi arhitekturu narativa i pripremit sadržaje u skladu sa zadanim ciljnim publikama
- Kritički prosuđivati komunikacijske i marketinške poruke
- Primijeniti alate u odnosima s javnošću sa svrhom implementacije komunikacijskih strategija
- Razumjeti različite komunikacijske grane i djelovati prema osnovnim pravilima pojedinih djelatnosti
- Strateški oblikovati komunikaciju na online i offline platformama
- Primijeniti znanja iz različitih segmenata društvenog života u odnosima s javnošću
- Razumjeti ključne elemente brenda
- Analizirati marketinšku komunikaciju brenda
- Identificirati ključne nacionalne političke dionike i osnovne procese prilikom donošenja javnih politika
- Upoznati se s ključnim komunikacijskim taktikama i alatima u kreiranju javnih politika
- Opisati i objasniti značaj svih segmenata menadžmenta događaja
2. godina mentorskog programa:
- Rujan 2025. – lipanj 2026. – sudjelovanje na projektu (termini angažmana studenata ovise o timelineu samog projekta)
- Lipanj i srpanj 2026. – evaluacija i odabir studenata za dugoročnije mentorstvo
OČEKIVANI ISHODI
- Primijeniti stečena teorijska znanja u praktičnom radu
- Prepoznavati komunikacijske prilike ovisno o fazama i razvoju projekata
- Implementirati komunikacijske tehnike u provedbi zadataka sukladno postavljenim strategijama
- Analizirati učinke komunikacijske kampanje
- Identificirati učinkovite primjene komunikacije brenda
- Razumjeti različite ideološke pozicije, njihovu evoluciju na primjeru najjačih političkih stranaka u Hrvatskoj i utjecaj koji pozicije imaju na kreiranje politika
- Analizirati određenu javnu politiku uz detekciju različitih pozicija ključnih dionika
- Izraditi narativ i kontra narativ za određenu javnu politiku u različitim komunikacijskim formatima prema izboru
- Primijeniti temeljna znanja potrebnih vještina u implementaciji događaja
3. godina mentorskog programa:
- Rujan 2026. – siječanj 2027. – odrađivanje plaćene prakse u trajanju od tri mjeseca (točno vrijeme održavanja ovisit će o obvezama studenta te o potrebama agencije)
- Od siječnja 2027. – selekcija najboljih studenata i zapošljavanje u skladu s potrebama agencije ili preporuka za zapošljavanje kod klijenata
OČEKIVANI ISHODI
- Planirati, pripremiti i implementirati komunikacijsku strategiju
- Definirati okruženje organizacije, oblikovanje javnog mnijenja, identiteta, imidža i ugleda
- Usavršiti primjenu komunikacijskih alata ovisno o potrebama tržišta, a u skladu sa zadanom industrijom
- Voditi samostalno određene segmente projekata
- Interpretirati rezultate komunikacijske kampanje s ciljem unapređenja rezultata
- Pripremiti analizu gospodarskog i političkog okruženja za potrebe klijenata iz različitih industrija
- Napraviti prijedlog pristupa stavljanja teme na dnevni red uz jasnu argumentaciju prednosti i potencijalnih rizika
- Interpretirati i primijeniti znanja iz menadžmenta događaja
- Izmjeriti i ocijeniti učinke događaja
Očekivanja od studenata
Od studentica i studenata očekuju se angažman, inicijativa i odgovornost tijekom trajanja programa. Njihov napredak će biti kontinuirano praćen i evaluiran, a uspjeh u programu otvara mogućnosti za daljnju karijeru unutar i izvan Val grupe.
Zašto Val grupa provodi ovaj program?
Program je dizajniran da spaja teoriju i praksu, pružajući studentima uvid u realne izazove i rješenja u području komunikacije i marketinga. Također, Val grupa kroz ovaj program identificira i razvija talente, unapređuje svoju reputaciju i jača veze s akademskom zajednicom i budućim profesionalcima u struci.
Prijavni postupak
Prijave se podnose online, popunjavanjem prijavnog obrasca na službenoj web stranici Val grupe. Prijavni rok je otvoren do 24. siječnja 2025. u 23:59.
Završne odredbe
Sudionici programa prihvaćaju uvjete i odredbe navedene u pravilniku. Val grupa zadržava pravo na izmjene i dopune pravilnika, o čemu će svi prijavljeni kandidati biti pravovremeno obaviješteni.
U slučaju dodatnih pitanja ili nejasnoća, kandidati se mogu obratiti kontaktnoj osobi Val grupe navedenoj na službenoj web stranici edukacijskog programa.
Datum: 9. prosinca 2024.