Za najveći broj potrošača – njih 85 posto, briga o zdravlju i sigurnosti zaposlenika je načelo koje je njima važno da kompanije provode, i to univerzalno s obzirom na dob i prihode, s time da je ženama malo važnije nego muškarcima. Ulaganje u razvoj, znanje i kompetencije svojih zaposlenika osobno je važno za 82,1 posto potrošača, u nešto većoj mjeri ženama. Pravovremeno pružanje svih informacija koje su važne za krajnje korisnike treće je načelo po važnosti potrošačima koje navodi osam od deset potrošača.
![](https://valgrupa.hr/wp-content/uploads/sites/74/2023/11/image-5-edited-2.png)
Sve veću važnost kod potrošača zauzima načelo zauzimanja i komuniciranje stava kompanije prema društvenim pitanjima i problemima (61,2 posto), za malo manje od dvije trećine ispitanika. Sličan trend primjećujemo i kad je u pitanju provođenje svrhe kompanije koja je usmjerena na stvaranje dodatne vrijednosti za potrošače i društvo (66,1 posto).