CRO Race – najljepša razglednica Hrvatske

AGENCIJE:
Val Grupa

CRO Race iz godine u godinu bilježi sve veću praćenost domaćih i stranih medija pa je dosad zabilježeno 9.500 objava.

Zahtjevnost terenskog rada

Biciklistička utrka CRO Race, okuplja timove iz cijelog svijeta i jedno je od najvećih sportskih događanja u Hrvatskoj. Od početka vodimo cjelokupnu komunikaciju projekta čiji su izazovi brojni, npr. terenski rad tijekom kojeg u jednom danu mijenjamo tri lokacije uz istovremene komunikacijske i protokolarne aktivnosti ili promjena imena utrke 2018. kada smo dotadašnji Tour of Croatia ponovno pozicionirali pod nazivom CRO Race. I dok se odvija biciklistička utrka – mi imamo svoju komunikacijsku.

Agilnost u komunikaciji

Biti domaćin biciklističke utrke ovako visoke razine, velika je čast za Hrvatsku, ali i izazov za organizatora i sve sudionike jer se radi o vrlo zahtjevnom projektu. U komunikaciji je naglasak stavljen na sportsku atraktivnost i važnost utrke u svijetu biciklizma, a CRO Race predstavljen je kao izvrstan ambasador prirodnih ljepota, kulturne baštine i cikloturizma.

Media Val zadužen je za pripremu i provedbu komunikacijske strategije, odnose s domaćim i stranim medijima, koordinaciju i komunikaciju s brojnim partnerima i sponzorima, pripremu sadržaja za promotivne kanale te vođenje press centra.

Najintenzivniji period komunikacije odvija se tijekom same utrke, za čijeg smo trajanja koordinirali komunikaciju tako da su sve informacije o održavanju utrke, i one vezane uz njene tehničke i sportske aspekte, i one o popratnim sadržajima, stalno bile dostupne predstavnicima medija na hrvatskom i engleskom jeziku, što je omogućilo veliku praćenost na lokalnoj, nacionalnoj i međunarodnoj razini.

Sve veća praćenost domaćih i stranih medija

CRO Race iz godine u godinu bilježi sve veću praćenost domaćih i stranih medija pa je dosad zabilježeno 9.500 objava, od toga oko 1.000 u tisku, preko 4.500 na domaćim i stranim portalima, gotovo 2.000 emitiranja na radio-postajama te oko 2.000 emitiranja na domaćim i stalnim televizijama. Pozitivan je i utjecaj događanja na razvoj cikloturizma i turizma u cjelini jer se slanjem najljepše razglednice tijekom utrke CRO Race prometnuo u jednog od najboljih ambasadora prirodnih ljepota Hrvatske.

Odradili smo

78% poduzetnika ističe da ih ulaganje Mastercarda u razvoj poduzetnika potiče na korištenje proizvoda/usluga.

Sve ponuđene dionice prodane su po maksimalnoj cijeni te je trajno podignut interes oko branda.

Manifestaciju je posjetilo 30.000 ljudi kroz 5 dana, dok je Internet stranica manifestacije privukla gotovo 80.000 korisnika.

CRO Race iz godine u godinu bilježi sve veću praćenost domaćih i stranih medija pa je dosad zabilježeno 9.500 objava.

Novi terminal ponio je titulu zračne luke s najvećim unapređenjem u Europi (2017.) te najbolje zračne luke u Europi s 2 do 5 milijuna putnika godišnje (2018. – 2020.).

Otvorenje je pratilo preko 235 akreditiranih predstavnika medija, od čega više od 70 predstavnika stranih medija iz 15 država.