Rijeka – Europska prijestolnica kulture 2020

AGENCIJE:
Val Grupa

Otvorenje je pratilo preko 235 akreditiranih predstavnika medija, od čega više od 70 predstavnika stranih medija iz 15 država.

Nizak interes medija za kulturne manifestacije

Rijeka je 1. veljače 2020. proglašena Europskom prijestolnicom kulture te je postala prvi hrvatski grad koji je ponio tu uglednu titulu. Zadaća promocije događaja otvorenja u stranim medijima povjerena je Media Valu s ciljem da na otvorenje dođe što veći broj stranih novinara te da s njega ponesu pozitivne dojmove. Velik je izazov predstavljala činjenica da su mediji iz EU i regije izdvajali sve manje budžete za praćenje kulturnih manifestacija, a nizak je interes bio i kod svjetskih medija.

Personalizirani pristup medijima

Naš je angažman uključivao izradu liste medija s inozemnih ciljanih tržišta, pripremu svih materijala za strane medije, kontakt s novinarima radi organizacije smještaja i prijevoza te programa njihovog boravka, upravljanje akreditiranjem novinara, vođenje press centra za inozemne novinare, dogovaranje izjava i intervjua, slanje priopćenja, praćenje objava u medijima te komunikaciju s novinarima i urednicima nakon događanja.

Kako bismo osigurali što veći interes, komunicirali smo s gotovo 1.000 kontakata iz više od 20 zemalja, a pritom smo za one iz ciljanih medija koristili personaliziran pristup. Dodatan doseg u stranim medijima osigurala je i suradnja s Associated Pressom, a EBU-u i drugima bio je dostupan i otvoren signal prijenosa. Intervjui su zasebno dogovarani i prije dolaska novinara u Rijeku, a sve nove obavijesti odmah su slane svima na engleskom jeziku. Svim je novinarima bila osigurana cjelokupna podrška i infrastruktura za učinkovit i neometan rad u press centru.

Više od 70 predstavnika stranih medija pratilo je otvorenje

Otvorenje je pratilo preko 235 akreditiranih predstavnika medija, od čega više od 70 predstavnika stranih medija iz 15 država. Otvorenje su pratile medijske ekipe iz svih zemalja u okruženju, ali i drugih dijelova Europe, među kojima su bili relevantni tiskani mediji, televizijske postaje i portali. Svi su pohvalili cjelokupnu organizaciju i komunikaciju s medijima, pri čemu su pojedinci istaknuli projekt kao primjer izvrsne prakse upravljanja press centrom i postupanja s predstavnicima medija.

Odradili smo

78% poduzetnika ističe da ih ulaganje Mastercarda u razvoj poduzetnika potiče na korištenje proizvoda/usluga.

Sve ponuđene dionice prodane su po maksimalnoj cijeni te je trajno podignut interes oko branda.

Manifestaciju je posjetilo 30.000 ljudi kroz 5 dana, dok je Internet stranica manifestacije privukla gotovo 80.000 korisnika.

CRO Race iz godine u godinu bilježi sve veću praćenost domaćih i stranih medija pa je dosad zabilježeno 9.500 objava.

Novi terminal ponio je titulu zračne luke s najvećim unapređenjem u Europi (2017.) te najbolje zračne luke u Europi s 2 do 5 milijuna putnika godišnje (2018. – 2020.).

Otvorenje je pratilo preko 235 akreditiranih predstavnika medija, od čega više od 70 predstavnika stranih medija iz 15 država.