Izgradnja terminala Zračne luke Franjo Tuđman

AGENCIJE:
Val Grupa

Novi terminal ponio je titulu zračne luke s najvećim unapređenjem u Europi (2017.) te najbolje zračne luke u Europi s 2 do 5 milijuna putnika godišnje (2018. – 2020.).

Kako javnosti opravdati veliku investiciju?

Izgradnja novog terminala Zračne luke Franjo Tuđman jedna je od najvećih investicija u Hrvatskoj. Naš je zadatak bio osigurati maksimalnu podršku javnosti i dionika cjelokupnom projektu, od potpisivanja koncesijskog ugovora preko svih faza izgradnje do svečanog otvorenja za visoke goste i predstavnike medija na kojem je bilo više od 400 uzvanika. Nakon svečanog otvorenja naša je glavna zadaća bila nastaviti jačati brend te doprinijeti stalnom povećanju broja putnika i opravdanju investicije.

Transparentna i kontinuirana komunikacija

S obzirom na to da su cijeli projekt pratile kontinuirane krizne i iznenadne situacije, od npr. štrajka zaposlenika na samom početku do povremenih incidenata tijekom gradnje i definiranja novih cijena usluga, agencija se pozicionirala kao glavni komunikacijski i strateški savjetnik Uprave Međunarodne zračne luke Zagreb. Isticali smo pogodnosti koje projekt donosi i društveno odgovorne projekte koje je Međunarodna zračna luka Zagreb provodila. Bili smo neprestano fokusirani na transparentnu i kontinuiranu komunikaciju sa svim ključnim dionicima. Novinare smo informirali, educirali i s njima otvoreno komunicirali te im bili na raspolaganju u slučaju dodatnih upita ili zahtjeva za intervjue. Početak rada terminala obilježen je velikim svečanim otvorenjem i nizom događaja i promocija za putnike, a nakon toga smo nastavili s aktivnostima usmjerenima na povećanje zadovoljstva putnika, zaposlenika, poslovnih partnera i lokalne zajednice kako bismo doprinijeli dobrim poslovnim rezultatima.

Podrška od strane zaposlenika

Nakon početnog otpora prema koncesijskom modelu sindikati i zaposlenici prepoznali su pogodnosti i značaj projekta te su nastavili podržavati novu upravu. Aktivnosti koje smo provodili u suradnji s timom zračne luke doprinijele su tome da je novi putnički terminal u vodećem svjetskom programu ocjenjivanja zadovoljstva putnika ASQ ponio titulu zračne luke s najvećim unapređenjem u Europi (2017.) te najbolje zračne luke u Europi u grupi od 2 do 5 milijuna putnika godišnje (2018., 2019. i 2020.).

Foto: Vedran Tolić // www.vedrantolic.com

Odradili smo

78% poduzetnika ističe da ih ulaganje Mastercarda u razvoj poduzetnika potiče na korištenje proizvoda/usluga.

Sve ponuđene dionice prodane su po maksimalnoj cijeni te je trajno podignut interes oko branda.

Manifestaciju je posjetilo 30.000 ljudi kroz 5 dana, dok je Internet stranica manifestacije privukla gotovo 80.000 korisnika.

CRO Race iz godine u godinu bilježi sve veću praćenost domaćih i stranih medija pa je dosad zabilježeno 9.500 objava.

Novi terminal ponio je titulu zračne luke s najvećim unapređenjem u Europi (2017.) te najbolje zračne luke u Europi s 2 do 5 milijuna putnika godišnje (2018. – 2020.).

Otvorenje je pratilo preko 235 akreditiranih predstavnika medija, od čega više od 70 predstavnika stranih medija iz 15 država.