Ana Subašić

Starija savjetnica – voditeljica tima

Ana se pridružila našem timu 2009. godine, najprije na stručnoj praksi, a potom i na studentskom poslu tijekom kojeg nam je pomagala u radu s renomiranim klijentima poput Avona Hrvatska, LG Electronicsa i Vipneta. Nakon završenog diplomskog studija novinarstva na Fakultetu političkih znanosti 2010. postaje stalna zaposlenica agencije, a otad se specijalizirala za komunikacijsko savjetovanje i pružanje usluga odnosa s javnošću u različitim industrijama. Najveće je izazove savladavala u telekomunikacijama, financijskom i IT sektoru, ponajprije zahvaljujući analitičkom razmišljanju, sposobnosti brze reakcije i snažnoj orijentiranosti na ostvarenje željenih ishoda. Klijenti znaju da se na nju uvijek mogu osloniti, a s njima njeguje neposredan i prijateljski odnos temeljen na međusobnom povjerenju i razumijevanju. Stresa se rješava uz glasnu glazbu, dobru knjigu ili jogu, ne propušta najveće glazbene festivale u Hrvatskoj i okolici, a slobodno vrijeme rezervirano joj je za izlaske u najpopularnije zagrebačke klubove ili kućna druženja s prijateljima.

Odradili smo

78% poduzetnika ističe da ih ulaganje Mastercarda u razvoj poduzetnika potiče na korištenje proizvoda/usluga.

Sve ponuđene dionice prodane su po maksimalnoj cijeni te je trajno podignut interes oko branda.

Manifestaciju je posjetilo 30.000 ljudi kroz 5 dana, dok je Internet stranica manifestacije privukla gotovo 80.000 korisnika.

CRO Race iz godine u godinu bilježi sve veću praćenost domaćih i stranih medija pa je dosad zabilježeno 9.500 objava.

Novi terminal ponio je titulu zračne luke s najvećim unapređenjem u Europi (2017.) te najbolje zračne luke u Europi s 2 do 5 milijuna putnika godišnje (2018. – 2020.).

Otvorenje je pratilo preko 235 akreditiranih predstavnika medija, od čega više od 70 predstavnika stranih medija iz 15 država.