Iva Ušćumlić

Kreativna direktorica

Iva je iskusna digitalka i jedna od pionirki online komunikacije u Hrvata. Karijeru je započela kao novinarka u Vjesniku, a kasnije je pisala i za 24sata, različita izdanja Hanza Medije (tadašnjeg EPH-a), portal Roditelji.hr te časopis Business.hr. U digitalne vode uplivala je u agenciji Akter Public te potom u M+ Groupu i Unexu, a vodila je i komunikaciju na društvenim mrežama Emmezete. U najširem smislu digitalnih usluga iskusila je gotovo sve – od poduzetništva preko rada u marketinškim, full-service i medijskim agencijama do provedbe edukativnih programa, copywritinga, community managementa i razvoja digitalnog identiteta. Njezinim je dolaskom u Media Val početkom 2018. godine započela završna faza transformacije iz klasične u modernu PR i digitalnu agenciju. Iva je tako zadužena za digitalizaciju svih usluga agencije, kako pijarovci i digitalci više ne bi bili različiti ljudi, već bi u svakom zaposleniku čučao i jedan i drugi. Fokus joj je primarno na razvoju kreativnih i digitalnih integriranih kampanja na društvenim mrežama i drugim platformama, koje povezuju odnose s javnošću, digitalnu komunikaciju i kreativna rješenja. U slobodno vrijeme bavi se fotografijom i priprema prvu samostalnu izložbu, a uz to je i suosnivačica portala za roditelje Cuvarkuca.hr te start-upa Dopamin. Autorica je dvaju objavljenih naslova, „Duhova“ i „Omare“, a dosad je i prevela s engleskog više od 50 književnih djela, među kojima i romane planetarno popularnog norveškog pisca Joa Nesbøa.

Odradili smo

78% poduzetnika ističe da ih ulaganje Mastercarda u razvoj poduzetnika potiče na korištenje proizvoda/usluga.

Sve ponuđene dionice prodane su po maksimalnoj cijeni te je trajno podignut interes oko branda.

Manifestaciju je posjetilo 30.000 ljudi kroz 5 dana, dok je Internet stranica manifestacije privukla gotovo 80.000 korisnika.

CRO Race iz godine u godinu bilježi sve veću praćenost domaćih i stranih medija pa je dosad zabilježeno 9.500 objava.

Novi terminal ponio je titulu zračne luke s najvećim unapređenjem u Europi (2017.) te najbolje zračne luke u Europi s 2 do 5 milijuna putnika godišnje (2018. – 2020.).

Otvorenje je pratilo preko 235 akreditiranih predstavnika medija, od čega više od 70 predstavnika stranih medija iz 15 država.