Marko Propadalo

Stariji savjetnik / Partner

Marko je jedan od partnera u agenciji Media Val, koju je s kolegama osnovao 2003. nakon nešto više od godinu dana rada u agenciji McCann Erickson na poziciji Account Managera. Diplomirao je na studiju novinarstva Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu, a u dosadašnjem se radu specijalizirao za komunikacijsko savjetovanje klijenata, odnose s medijima, lansiranje proizvoda te potrošačke i korporativne odnose s javnošću. Ipak, i danas ga najviše veseli organizacija velikih događanja, na kojima suvereno koordinira velik broj dobavljača, izvođača i svih drugih uključenih u projekt te spremno ispunjava sve želje i zahtjeve klijenata, neovisno o tome koliko složeni ili neuobičajeni bili. U svojoj je karijeri radio s klijentima iz različitih industrija pa sukladno tomu neprestano dopunjuje svoja znanja specifičnostima, zakonskim regulativama i trendovima u pojedinim područjima. Na posao i dalje svakodnevno dolazi s jednakim entuzijazmom i veseljem, znajući da ga neprestano čekaju novi izazovi. Jutra voli započeti komentiranjem aktualnih tema, s naglaskom na novostima iz svijeta sporta, te nezaobilaznim espressom. Uvijek je spreman savjetima pomoći mlađim kolegama, a u slobodno vrijeme voli putovati te se družiti s prijateljima i obitelji, osobito malim nećakom. Obožava sport, osobito američki nogomet i košarku, a i redovito igra nogomet s prijateljima te održava formu u teretani. Unatoč ozbiljnim godinama, i dalje voli slagati Lego kocke, a uz to i je i velik ljubitelj Star Warsa.

Odradili smo

78% poduzetnika ističe da ih ulaganje Mastercarda u razvoj poduzetnika potiče na korištenje proizvoda/usluga.

Sve ponuđene dionice prodane su po maksimalnoj cijeni te je trajno podignut interes oko branda.

Manifestaciju je posjetilo 30.000 ljudi kroz 5 dana, dok je Internet stranica manifestacije privukla gotovo 80.000 korisnika.

CRO Race iz godine u godinu bilježi sve veću praćenost domaćih i stranih medija pa je dosad zabilježeno 9.500 objava.

Novi terminal ponio je titulu zračne luke s najvećim unapređenjem u Europi (2017.) te najbolje zračne luke u Europi s 2 do 5 milijuna putnika godišnje (2018. – 2020.).

Otvorenje je pratilo preko 235 akreditiranih predstavnika medija, od čega više od 70 predstavnika stranih medija iz 15 država.