Ivica Hubzin

Stariji savjetnik / Partner

Ivicu je prema svijetu marketinških komunikacija i odnosa s javnošću usmjerila diploma na smjeru marketinga Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Svoje prve PR-ovske korake napravio je u agenciji McCann Erickson u kojoj se zaposlio 2002. godine, e da bi potom s kolegama 2003. otvorio vlastitu agenciju Media Val. Najviše iskustva izgradio je u korporativnom sektoru te je od samih početaka suradnje glavni savjetnik za komunikacije tvrtkama Vipnet, LG Electronics, Siemens, Mastercard, HEINEKEN Hrvatska i brojnim drugim. Uža su mu specijalnost upravljanje sponzorstvima i donacijama, korporativni odnosi s javnošću, savjetovanje u području internih komunikacija, potrošački odnosi s javnošću, odnosi s medijima i lansiranje novih proizvoda, s naglaskom na IT, financijskoj i prehrambenoj industriji. S klijentima gradi neposredan odnos, a cijene ga zbog okretnosti, ozbiljnosti i pedantnosti koje pokazuje prilikom vođenja projekata te obavljanja i najjednostavnijih svakodnevnih zadataka. S druge strane, kolege ga vole zbog velikog srca i beskrajnog smisla za humor kojim opušta i ublažava i najstresnije situacije u uredu. Posao mu nalaže da prati vijesti iz svijeta IT-a, ali i privatno je poklonik novih tehnologija i najmodernijih gadgeta te je u svakom trenutku upućen u najnovije trendove u tom području. S nestrpljenjem iščekuje mirovinu, a slobodno vrijeme provodi u društvu prijatelja, na nekom od popularnih mjesta za izlazak u Zagrebu ili u svom crno-bijelom svijetu, odnosno pomno uređenom stanu.

Odradili smo

78% poduzetnika ističe da ih ulaganje Mastercarda u razvoj poduzetnika potiče na korištenje proizvoda/usluga.

Sve ponuđene dionice prodane su po maksimalnoj cijeni te je trajno podignut interes oko branda.

Manifestaciju je posjetilo 30.000 ljudi kroz 5 dana, dok je Internet stranica manifestacije privukla gotovo 80.000 korisnika.

CRO Race iz godine u godinu bilježi sve veću praćenost domaćih i stranih medija pa je dosad zabilježeno 9.500 objava.

Novi terminal ponio je titulu zračne luke s najvećim unapređenjem u Europi (2017.) te najbolje zračne luke u Europi s 2 do 5 milijuna putnika godišnje (2018. – 2020.).

Otvorenje je pratilo preko 235 akreditiranih predstavnika medija, od čega više od 70 predstavnika stranih medija iz 15 država.