Marija Leaković

Savjetnica

Nakon studija politologije na Fakultetu političkih znanosti, Marija je svoj poslovni put započela kao suradnica za organizaciju događaja u Adria Mediji Zagreb, a nakon toga nastavila u 24sata gdje je u 7 godina rada napredovala od asistentice odjela prodaje medijskih rješenja do voditeljice ključnih kupaca, sudjelujući u kreiranju i realizaciji brojnih, primarno digitalnih, medijskih projekata za vodeće brendove različitih industrija na tržištu: Zagrebačka banka, Mastercard, adidas, Nestle, Elipso, Heineken, Konzum i JGL samo su neki od njih. U Media Val stigla je najprije kao praktikantica 2012. godine, a timu se pridružila u siječnju 2022. godine na poziciji savjetnice u agenciji Fabula gdje preuzima uloge u realizaciji projekata Atlantic Grupe, Mastercarda, Tvrđave kulture Šibenik i Grada Karlovca. Sunčane dane u slobodno vrijeme najviše voli provoditi u prirodi, po mogućnosti uz more, dok su hladni i kišni rezervirani za dobru knjigu ili film. Druženje uz finu hranu i vino također su uvijek na listi prioriteta.

Odradili smo

78% poduzetnika ističe da ih ulaganje Mastercarda u razvoj poduzetnika potiče na korištenje proizvoda/usluga.

Sve ponuđene dionice prodane su po maksimalnoj cijeni te je trajno podignut interes oko branda.

Manifestaciju je posjetilo 30.000 ljudi kroz 5 dana, dok je Internet stranica manifestacije privukla gotovo 80.000 korisnika.

CRO Race iz godine u godinu bilježi sve veću praćenost domaćih i stranih medija pa je dosad zabilježeno 9.500 objava.

Novi terminal ponio je titulu zračne luke s najvećim unapređenjem u Europi (2017.) te najbolje zračne luke u Europi s 2 do 5 milijuna putnika godišnje (2018. – 2020.).

Otvorenje je pratilo preko 235 akreditiranih predstavnika medija, od čega više od 70 predstavnika stranih medija iz 15 država.