Mario Aunedi Medek

Direktor / Partner

Mario je karijeru započeo 2001. u McCann Ericksonu, da bi potom 2003. s kolegama otvorio agenciju Media Val. Ima diplomu Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, titulu MCIPR (Member of the Chartered Institute of Public Relations) i jedan je od prvih certificiranih stručnjaka za PR u Hrvatskoj. Najviše agencijskog iskustva ima u korporativnom sektoru i radu s međunarodnim tvrtkama, dok mu je fokus zadnjih godina usmjeren na javni sektor s naglaskom na projektima financiranima od strane Europske unije, Svjetske banke i drugih institucionalnih globalnih izvora. Od 2009. vodi i tvrtku-kćer Alpheus Public Affairs koja se bavi zagovaranjem, javnim poslovima i odnosima s regulatornom zajednicom. U Alpheusu je osmislio inovativnu metodologiju analize javnih politika hrvatskih političkih stranaka te pokrenuo projekt Alpheus Policy inSight – izvješće sa stavovima najrelevantnijih stranaka o aktualnim temama i javnim politikama s ciljem unapređivanja njihove komunikacije s biračima. Član je brojnih udruženja poput Hrvatske udruge za odnose s javnošću, Hrvatskog društva lobista, Američke trgovačke komore, Francuskog poslovnog kluba i Akademije za politički razvoj, a bio je i prvi predsjednik Hrvatske udruge komunikacijskih agencija. Predavač je kriznog komuniciranja na Edward Bernays Visokoj školi za komunikacijski menadžment, a dosad je objavio i dva znanstvena rada. Slobodno vrijeme provodi u prirodi s obitelji ili prijateljima te rekreativno jedri, igra vaterpolo i nogomet. Ne vjeruje u kišobrane.

Odradili smo

78% poduzetnika ističe da ih ulaganje Mastercarda u razvoj poduzetnika potiče na korištenje proizvoda/usluga.

Sve ponuđene dionice prodane su po maksimalnoj cijeni te je trajno podignut interes oko branda.

Manifestaciju je posjetilo 30.000 ljudi kroz 5 dana, dok je Internet stranica manifestacije privukla gotovo 80.000 korisnika.

CRO Race iz godine u godinu bilježi sve veću praćenost domaćih i stranih medija pa je dosad zabilježeno 9.500 objava.

Novi terminal ponio je titulu zračne luke s najvećim unapređenjem u Europi (2017.) te najbolje zračne luke u Europi s 2 do 5 milijuna putnika godišnje (2018. – 2020.).

Otvorenje je pratilo preko 235 akreditiranih predstavnika medija, od čega više od 70 predstavnika stranih medija iz 15 država.