Marko Mlikota

Mlađi savjetnik

Marko Mlikota u agenciju je stigao 2022. godine na poziciju Junior Social Media Managera. U komunikacijsku industriju zaplovio je 2016. godine kao fotoreporter i novinar na jednom od najčitanijih internet portala u Bosni i Hercegovini. Nakon završetka preddiplomskog studija Odnosa s javnošću na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru stiže u Zagreb na diplomski studij Komunikologije na Fakultetu hrvatskih studija. Paralelno sa studijem kreće raditi u odjelu za odnose javnošću, a potom i digitalnom odjelu u Millenium promociji, nakon čega dolazi u Media Val grupu u agenciju Delta Unit. Nakon što je vidio kako izgleda rad u full-service agenciji, odlučio se opredijeliti za društvene medije i digitalnu komunikaciju što najviše voli jer, kako kaže, offline je samo kada spava. Tijekom studentskih dana vodio je udrugu studenata PRUMO i Studentsku sekciju HUOJ-a, a obnašao je dužnosti i u brojnim drugim. U slobodno vrijeme najčešće fotografira, posvećuje se volonterskom radu, boravi u svojoj Hercegovini te rado nazdravi Jägermeisterom.

Odradili smo

78% poduzetnika ističe da ih ulaganje Mastercarda u razvoj poduzetnika potiče na korištenje proizvoda/usluga.

Sve ponuđene dionice prodane su po maksimalnoj cijeni te je trajno podignut interes oko branda.

Manifestaciju je posjetilo 30.000 ljudi kroz 5 dana, dok je Internet stranica manifestacije privukla gotovo 80.000 korisnika.

CRO Race iz godine u godinu bilježi sve veću praćenost domaćih i stranih medija pa je dosad zabilježeno 9.500 objava.

Novi terminal ponio je titulu zračne luke s najvećim unapređenjem u Europi (2017.) te najbolje zračne luke u Europi s 2 do 5 milijuna putnika godišnje (2018. – 2020.).

Otvorenje je pratilo preko 235 akreditiranih predstavnika medija, od čega više od 70 predstavnika stranih medija iz 15 država.