Mislav Petošić

Asistent

Mislav je u Media Val došao u kolovozu 2020. na praksu te je odmah iskusio živahan agencijski život. Nakon završenog preddiplomskog studija Odnosi s javnošću i studij medija na Sveučilištu VERN’, od siječnja 2021. radio je u partnerskoj agenciji Alpheus na kampanjama za lokalne izbore, a potom je u Media Valu počeo raditi na projektima dugogodišnjih agencijskih klijenata. Strast prema PR-u otkrio je tijekom fakulteta kroz studentsku udrugu HSA u kojoj je stekao organizacijske i komunikacijske vještine i vodio marketinški tim. Iskustvo je brusio i na stručnom usavršavanju u Ministarstvu graditeljstva i prostornoga uređenja, na Styria: SCOOL Akademiji, volontirajući na New Europe Marketu te kroz brojne projekte tijekom studija, a s usavršavanjem nastavlja na diplomskom studiju Upravljanje poslovnim komunikacijama na Sveučilištu VERN’. Veliki je zaljubljenik u grafički dizajn, fotografiju, glazbu i filmove. Ni hrana mu nije mrska pa kad god može napravi ručak ili kolač, uz ritmove Radio Dalmacije u pozadini. Najviše se voli opustiti uz ugodno društvo, ukusnu hranu i čašu bijelog vina.

Odradili smo

78% poduzetnika ističe da ih ulaganje Mastercarda u razvoj poduzetnika potiče na korištenje proizvoda/usluga.

Sve ponuđene dionice prodane su po maksimalnoj cijeni te je trajno podignut interes oko branda.

Manifestaciju je posjetilo 30.000 ljudi kroz 5 dana, dok je Internet stranica manifestacije privukla gotovo 80.000 korisnika.

CRO Race iz godine u godinu bilježi sve veću praćenost domaćih i stranih medija pa je dosad zabilježeno 9.500 objava.

Novi terminal ponio je titulu zračne luke s najvećim unapređenjem u Europi (2017.) te najbolje zračne luke u Europi s 2 do 5 milijuna putnika godišnje (2018. – 2020.).

Otvorenje je pratilo preko 235 akreditiranih predstavnika medija, od čega više od 70 predstavnika stranih medija iz 15 država.