Nina Išek Međugorac

Direktorica / Partnerica Jedinice

Val grupa: Izvršna direktorica, članica Uprave
Jedinica: Direktorica / Partnerica

Nina je stručnjakinja s respektabilnim agencijskim i korporativnim iskustvom u komunikacijama i upravljanju koje je stjecala na pozicijama savjetnice te izvršne i korporativne direktorice. Karijeru je započela kao savjetnica u McCann-Ericksonu Hrvatska te nastavila u Madison Consultingu, jednoj od pionirskih PR agencija na hrvatskom tržištu, gdje je na poziciji starije savjetnice vodila političke i korporativne komunikacije te pomagala u upravljanju brendovima.

Nakon osam godina u Madisonu, kao izvršna direktorica pridružila se Manjguri, PR agenciji specijaliziranoj za strateško upravljanje komunikacijama, javne poslove te krizno komuniciranje i investicije, gdje je pružala podršku Upravi i investitorima u razvoju poslovanja. Vodila je komunikacijske projekte za Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta te komunikacijski podržala Ministarstvo zdravstva tijekom reforme. Bila je uključena i u nekoliko izbornih kampanja, uključujući i predsjedničke izbore 2014./2015. godine.

U Media Val je došla iz Hrvatskog Telekoma gdje je vodila internu i vanjsku komunikaciju za HT Grupu koja broji više od 5.600 zaposlenih. Razvijala je i provodila komunikacijske strategije u visokoreguliranom okruženju, u razdoblju digitalne transformacije industrije. Nina je proglašena Ženom godine 2019., a u 2020. godini izabrana je i za predsjednicu Nadzornog odbora HUOJ-a. U Grupi Media Val, na poziciji izvršne direktorice, odgovorna je za razvoj poslovanja agencija i novih kompetencija u timovima.

Odradili smo

78% poduzetnika ističe da ih ulaganje Mastercarda u razvoj poduzetnika potiče na korištenje proizvoda/usluga.

Sve ponuđene dionice prodane su po maksimalnoj cijeni te je trajno podignut interes oko branda.

Manifestaciju je posjetilo 30.000 ljudi kroz 5 dana, dok je Internet stranica manifestacije privukla gotovo 80.000 korisnika.

CRO Race iz godine u godinu bilježi sve veću praćenost domaćih i stranih medija pa je dosad zabilježeno 9.500 objava.

Novi terminal ponio je titulu zračne luke s najvećim unapređenjem u Europi (2017.) te najbolje zračne luke u Europi s 2 do 5 milijuna putnika godišnje (2018. – 2020.).

Otvorenje je pratilo preko 235 akreditiranih predstavnika medija, od čega više od 70 predstavnika stranih medija iz 15 država.