Stella Antunović

Starija savjetnica

Stella se 2021. godine pridružila našem timu nakon što je više od 10 godina radila u najvećim medijskim kućama u Hrvatskoj. Poslovni put započela je još tijekom diplomskog studija na Ekonomskom fakultetu u 24sata, gdje je odradila studentsku praksu i od koordinatorice u digitalnom odjelu napredovala unutar odjela prodaje digitalnih medijskih rješenja do pozicija specijalistice za prodaju i potom voditeljice prodaje. Od 2015. do 2017. godine bila je direktorica prodaje digitalnih medijskih rješenja u Hanza Mediji i u tom je razdoblju, zajedno s timom digitalnih stručnjaka, uspješno radila na projektu redizajna cjelokupnog portfelja digitalnih proizvoda te medijske kuće, uključujući postojeće portale kao što je Jutarnji.hr te lansiranje novih poput Živim.hr. Nakon što smo je u 2020. godini angažirali u nekoliko projekata za naše klijente, koje je i uspješno samostalno odradila, u 2021. godini zapošljava se u našoj partnerskoj agenciji Alpheus. U slobodno vrijeme uživa u glazbi, kuhanju, putovanjima i vrtlarenju, a vjerojatno ste imali prilike i posjetiti neki od partyja koje je tijekom 2018. i 2019. organizirala u klubu Aquarius.

Odradili smo

78% poduzetnika ističe da ih ulaganje Mastercarda u razvoj poduzetnika potiče na korištenje proizvoda/usluga.

Sve ponuđene dionice prodane su po maksimalnoj cijeni te je trajno podignut interes oko branda.

Manifestaciju je posjetilo 30.000 ljudi kroz 5 dana, dok je Internet stranica manifestacije privukla gotovo 80.000 korisnika.

CRO Race iz godine u godinu bilježi sve veću praćenost domaćih i stranih medija pa je dosad zabilježeno 9.500 objava.

Novi terminal ponio je titulu zračne luke s najvećim unapređenjem u Europi (2017.) te najbolje zračne luke u Europi s 2 do 5 milijuna putnika godišnje (2018. – 2020.).

Otvorenje je pratilo preko 235 akreditiranih predstavnika medija, od čega više od 70 predstavnika stranih medija iz 15 država.