Blog

Dionički kapitalizam, nedostatak radne snage i rudarenje podataka (data mining) tržišni su trendovi koji će izvrsne komunikatore među donositeljima odluka pozicionirati kao nezamjenjive strateške savjetnike. Izvrsnost komunikacije u budućnosti ogledat će se prije svega u multidisciplinarnim znanjima za koja nijedno AI rješenje ne može biti zamjena, nego samo operativna potpora.

Svaki će vam PR-ovac reći da jedino što ne smije napraviti u odnosima s dionicima, posebice s predstavnicima medija, jest – lagati. S druge strane, katkad se čini da su mnogi oko nas uvjereni da nam je prikrivanje istine modus operandi, a mi od toga bježimo ko vrag od tamjana

Kako izgleda dobra božićna reklama? Isto kao i obična, ako nas pitate. Samo blješti jače nego inače i miriše na cimet. Onda, postoji li recept za dobru reklamu?

Od malih nogu svi nas uče kako će nas dobre ocjene dovesti do vrhunskog fakulteta koji će nam zauzvrat osigurati najbolji posao. Ako uspijemo, život će nam biti dobar, u protivnom…

Neprekidno učenje najvažniji je alat dobrog PR-ovca. Učimo o trendovima, ekonomiji, politici, okolnostima… I nikada ne bismo trebali stati.

Komunikacija je područje o kojem često ovisi uspjeh, ali i ugled. Vjerujemo da to nisu stvari s kojima treba riskirati, ili ih olako shvaćati.

Ima li između ta dva pristupa stvarne razlike i tko je kome stariji brat? Je li bila prije kokoš ili jaje?

U posljednjih godinu dana transformirali smo se iz klasične PR agencije u grupu specijaliziranih i međusobno povezanih agencija. Postali smo Val grupa, agilnija organizacija koja pruža 360 ̊ pristup – dosežemo ciljnu publiku kroz sve komunikacijske kanale.