Četvrto veliko godišnje istraživanje Val grupe o stavovima, uvjerenjima, strahovima i očekivanjima hrvatskih građana.
Razumijevanje konteksta vremena iznimno je važno prilikom svakog strateškog i komunikacijskog planiranja, zato četvrtu godinu zaredom Val grupa provodi istraživanje Nulti kvadrant, kojem je zadatak utvrditi stavove, očekivanja i strahove hrvatskih građana na kraju 2023. godine, obilježene daljnjim ekonomskim pritiscima i geopolitičkim nestabilnostima u Europi i svijetu. Kontinuitet našeg istraživanja, omogućava nam jasniji uvid u trendove zbog čega je Nulti kvadrant danas zasigurno jedan od ključnih uvida za poslovna i komunikacijska planiranja u 2024. godini.
U ovogodišnjem istraživanju, odnos potrošača prema društveno odgovornim načelima poslovanja kompanija po prvi put je ispitano na tri razine: percepcija provedbi tih načela, u kojoj mjeri je potrošačima određeno načelo poslovanja važno i u kojoj mjeri ta načela poslovanja mogu motivirati potrošače da kupuju usluge i proizvode kompanije. Rezultati ispitanika su pokazali da kod nekih načela, poput brige o zdravlju i sigurnosti zaposlenika, postoji veliki nesrazmjer između percepcije onoga što kompanije provode, odnosno ne provode i koliko im je to važno.
Istraživanje je proveo Ipsos za Val grupu od 26. do 31. listopada 2023. online metodom na uzorku od 600 ispitanika članova Ipsosovog online panela reprezentativnih za populaciju korisnika interneta u dobi od 18 do 60 godina.